info@topmedical.gr  23 1331 1258    Leof. Kifisias 72, Athina

HomeBlogDigital MarketingΟργανικό ή Πληρωμένο Marketing: SEO & Διαφήμιση Ιατρείου

Οργανικό ή Πληρωμένο Marketing: SEO & Διαφήμιση Ιατρείου

Οργανικό ή Πληρωμένο Marketing;

Η «καρδιά» του marketing του ιατρείου σου χτυπά στην ιστοσελίδα σου.

Όσο πιο ψηλά “σκαρφαλώνει” στις λίστες κατάταξης της google, τόσο περισσότερα click εν δυνάμει ασθενών σου συγκεντρώνει.

Ο δρόμος που θα ακολουθήσεις προς την κορυφή των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης έχει δύο επιλογές:

  •   Τα οργανικά αποτελέσματα (SEO)
  •   Το πληρωμένο marketing (διαδικτυακές διαφημίσεις)

Και οι δύο τακτικές έχουν τον ίδιο στόχο, δηλαδή την προσέλκυση εν δυνάμει ασθενών και την προώθηση του ιατρείου και αποτελούν σημαντικά στοιχεία μιας σύγχρονης marketing strategy.

Δεν είναι άλλωστε, λίγες οι φορές που οι δύο δρόμοι συναντώνται, δηλαδή η μία επιλογή λειτουργεί συμπληρωματικά της άλλης.

Οργανικότητα Site & SEO

Η βελτίωση των μηχανών αναζήτησης, Search Engine Optimization (SEO), είναι ένας σύγχρονος πολύ καλός τρόπος για να κερδίσεις την προσοχή, την εμπιστοσύνη της google και μαζί της και μια καλή θέση στις λίστες κατάταξης.

Το πιο δυνατό πλεονέκτημα των οργανικών αποτελεσμάτων είναι ότι πρόκειται για δωρεάν διαδικασία, η οποία ωστόσο αποτελεί μακροπόθεσνη επένδυση, η οποία θα χρειαστεί χρόνο για να αποδώσει καρπούς.

Το ποιοτικό περιεχόμενο προς τον κοινό-στόχο αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μάρκετινγκ για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σου.

Το πρωτογενές, ελκυστικό περιεχόμενο δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ εν δυνάμει ασθενών και του γιατρού έως ότου οι πρώτοι φτάσουν τελικά στο ιατρείο σου.

Το content marketing «χτίζει» σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό και απαιτεί συνέπεια και υπομονή μέχρι να σε ανταμείψει.

Και η ανταμοιβή πάντα έρχεται, αφού η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό όσων επιλέγουν content marketing είναι περίπου 8 φορες μεγαλύτερη σε ετήσια βάση σε σχέση με όσους δεν το συμπεριέλαβαν στο digital marketing plan της εταιρείας τους,

Το εξειδικευμένο στο ιατρικό marketing digital agency θα σε βοηθησει στην οργάνωση και στην υλοποίηση της στρατηγικής για την αύξηση της οργανικότητάς σου αξιοποιώντας αλλων τη δύναμη του SEO, ξεκινώντας ένα blog.. δημιουργώντας περιεχόμενο για video. χρησιμοποιώντας οργανικό social media marketing.

Η Σωστή επιλογή Marketing

Μετρώντας τις ανάγκες, καθορίζοντας τους στόχους και σταθμίζοντας κόστη και οφέλη μπορείς να επιλέξεις ποια πρόταση marketing σου ταιριάζει καλύτερα τη δεδομένη χρονική στιγμή ή ακόμη και να αποφασίσεις έναν συνδυασμό των δύο επιλογών, που αποδεικνύεται μια δυναμική στρατηγική.

Η ομάδα της Top Medical είναι εδώ για να συζητήσει μαζί σου, να λύσει όλες σου τις απορίες, να σου προτείνει την καλύτερη πρόταση και να υποστηριξει με τη γνώση και την εμπειρια της κάθε επιλογή σου.

Το οργανικό marketing αναφέρεται σε στρατηγική και τακτικές μη αμειβόμενες με στόχο την προσέλκυση ασθενών και την προώθηση της ιατρείου σου. Αντίστοιχα η οργανική επισκεψιμότητα (organic traffic)είναι οι επισκέπτες που φτάνουν στον ιστότοπό σου από μη αμειβόμενες πηγές.

Δυστυχώς, κανείς δεν γνωρίζει πως ακριβώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι της Google και τι θα προβλέπει η επόμενη ενημέρωση. Ωστόσο είναι σε όλους γνωστή η βούλησή της να βελτιώνει συνεχώς την ικανότητά της να διακρίνει το εξαιρετικό από το μέτριο ή το κατώτερο περιεχόμενο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Σχετικά με εμάς
  • Υπηρεσίες
  • Δουλειές
  • Blog
elΕλληνικά