Πως να προσεγγίσετε περισσότερους Ασθενείς στο Διαδίκτυο
Ασθενείς που απλώς ψάχνουν «έναν γιατρό» ή απαιτητικοί καταναλωτές υπηρεσιών υγείας, με υψηλό επίπεδο μόρφωσης και τη σύγχρονη τεχνολογία οδηγό σε κάθε τους απόφαση;
Τους εν δυνάμει επισκέπτες-ασθενείς του ιατρείου σας τους περιγράφει σωστά η δεύτερη περίπτωση.
Οι καταναλωτές, ανάμεσά τους και οι ασθενείς σας, που βάζουν τον πήχη ψηλά σε πολλές καθημερινές τους απαιτήσεις, κάνουν το ίδιο με την ποιότητα και την αξιοπιστία των υγείας.
Για αυτό πρέπει όχι μόνο να ανταποκρίνεστε στις προσδοκίες τους και να είστε ανταγωνιστικοί αλλά και τους το αποδεικνύετε μέσα από τη σύγχρονη ψηφιακή ρουτίνα των υπολογιστών, των tablet και των κινητών.
Brand & Logo: Το πρώτο ισχυρό βήμα marketing
To πρώτο βήμα για να κερδίσετε την εμπιστοσυνη των ασθενών σας είναι το brand του ιατρείου, καθώς και το προσωπικό brand-logo του άρτια εκπαιδευμένου επιστήμονα. Το θετικό προσωπικό ιατρικό branding είναι πολύ σημαντικο για την πορεία της καριέρας σας.
Μην ξεχνάτε την ξεχωριστή φυσιογνωμία του επαγγέλματός σας. Είστε γιατρός ακόμη και όταν δεν είστε στο ιατρείο. Θα γυρίσετε το κεφάλι όταν είστε κάπου έξω και κάποιος ζητήσει έναν γιατρό.
Το ιατρικό branding έχει ιδιαιτερότητες που μπορεί να διαχειριστεί με επιτυχία η ομάδα ενός εξειδικευμένου digital marketing agency.
Με ένα ισχυρό brand και logo ξεχωρίζεις από το πλήθος, χτίζεις σχέσεις εμπιστοσύνης μείνεις αξέχαστος.
Η Ιστοσελίδα όχημα του Ιατρείου στο Διαδίκτυο
Για να πλοηγηθείτε στον απέραντο κόσμο του διαδικτύου χρειάζεστε το κατάλληλο σκάφος, που δεν είναι άλλο από την ιστοσελίδα (site).
Η ανάπτυξη και κατασκευή ιστοσελίδας είναι ένα ακόμη σημαντικό βήμα που θα σας φέρει πιο κοντά στους ασθενείς σας. Γρήγορη, φιλική προς τον χρήστη, με αισθητική και λειτουργικά συμβατή με οθόνες υπολογιστών και κινητών, η ιστοσελίδα σου είναι το όχημα για ενημέρωση, καθως και για κάθε ενέργεια ψηφιακού μάρκετινγκ, η οποία θα φέρει πιο κοντά όλο και περισσότερους εν δυνάμει ασθενείς σου.
Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Στρατηγική από τους ειδικούς
Ακριβως εδώ έρχεται και ο ρόλος του digital marketing strategy, που σε απλή μετάφραση χρησιμοποιεί οποιαδήποτε διαδικτυακά μέσα για την προώθηση μιας επωνυμίας, ενός brand στο κοινό-στόχο. Σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και πιο ψηφιακός οι στρατηγικές του digital marketing κατακτούν όλο και περισσότερους κλάδους, επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες. Ανάμεσά τους ο σύγχρονος γιατρός και το ιατρείο του.
Το εξειδικευμένο digital marketing agency διαθέτει τη γνώση και την εμπειρία να σας βοηθήσει να συνδέσετε τα κομμάτια του παζλ της δικής σας στρατηγικής, με στόχο να προσεγγίσετε νεους ασθενείς και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιατρείου σας.
Η στρατηγική του digital marketing θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις δικες σας ιδιαιτερότητες και ανάγκες, καθώς και οικονομικά πιο προσιτή σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Άλλες υπηρεσίες ψάχνει ένας ασθενής που επιθυμεί αισθητικές θεραπείες και άλλες ένας η ζωη του οποίου το απαιτεί.
Συγγραφή ελκυστικού SEO περιεχομένου
Το ενδιαφέρον, ελκυστικό για τους ασθενείς περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας αποτελεί ιδανική μορφή επικοινωνίας, ενισχύοντας παράλληλα τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ σας.
Παράλληλα, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, Search Engine Optimization, το στοχευμένο SEO, ένα πολύτιμο τεχνικό εργαλείο της κειμενογραφίας σας βοηθά ανεβείτε στις πρώτες θέσεις κατάταξης στις λίστες της Google, φέρνοντάς σας ένα βήμα ακόμη πιο κοντά στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας και πιθανόν ασθενείς σας.
Το μελετημένο content marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου) σε ιστολόγια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) καθώς και to social media marketing έχουν, επίσης τη δική τους σημαντική θέση σε ένα ολοκληρωμένο marketing plan για το ιατρείο σου.
Ολες οι παραπάνω στρατηγικές, η κάθε μία με τη δική της αξία και τη δική της δυναμική αλλά και όλες μαζί συνδυαστικά μπορούν να προσεγγίσουν τους νέους ασθενείς σας,
Διότι περίπου το 1/3 του συνόλου των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις της Google περιλαμβάνουν video. Επίσης τα video στην ιατρική ιστοσελίδα αυξάνουν τον χρόνο παραμονής του αναγνώστη.
Ναι, οι κριτικές ασθενών αποτελούν βασικό στοιχείο αξιολόγησης για την πλειονότητα των ασθενών, που αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Οι λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις ή φράσεις που πληκτρολογούν οι επισκέπτες όταν αναζητούν τις υπηρεσίες που προσφέρετε.